Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

  1. Sklep internetowy www.Laufparts.pl prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.

  2. Właścicielem Sklepu jest: Krzysztof Laufer NIP: 5732534235, tel. +48.693726360, adres email: laufpartssklep@gmail.com.

  3. Ilekroć w dokumencie pojawia się pojęcie Konsument – oznacza ono osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

  5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

  6. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  7. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

§2 Zamówienia

  1. Zamówienia można składać w następujący sposób: poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu, emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu, telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.

  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie.

  3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.

  4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

§3 Płatności

  1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.

  2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

  3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

§4 Wysyłka towaru

  1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.

  2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.

  3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

§5 Reklamacje

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

  2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

  3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

  4. Reklamacje mogą być zgłaszane również przez przedsiębiorców dokonujących zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością, jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego.

§6 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient, w tym przedsiębiorca dokonujący zakupów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, lecz niemających dla niego charakteru zawodowego, może odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia dostawy bez podawania przyczyny.

  2. W przypadku odstąpienia od umowy, koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.

  3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

  4. W terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz zwrotu towaru, Właściciel Sklepu zwraca klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez sklep).

§7 Gwarancja

  1. Wszystkie sprzedawane produkty są objęte gwarancją producenta zgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji produktu.

  2. Szczegółowe informacje o warunkach gwarancji są dostępne w opisach produktów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl